czwartek, 17 lipca 2014

Powojnik ' Nelly Moser '

Dobry wieczór,
Dzisiejszy dzień nie należy do najlepszych. Szkoda gadać dlatego, żeby już bardziej się nie dołować i nie przedłużać pokaże Wam mojego pierwszego powojnika (clematis). Wybrałam akurat odmianę ' Nelly Moser ', ponieważ bardzo spodobała mi się barwa kwiatów. Ogólnie w swoim ogródku posiadam dwie odmiany, ale jeszcze nie zdołałam zobaczyć jakie... Wiecie jak jest: człowiek odkłada na później, bo ma inne rzeczy na głowie. Tym bardziej, że mama je kupiła dopiero w tym roku. No nic jak się dowiem to Was poinformuje. Powojnik ' Nelly Moser ' na filiżance zrobił wielkie łał ! Wkrótce  je Wam pokaże, tylko nie wszystko na raz :) Mam jeszcze kilka swoich prac, które czekają na publikację i jeszcze kolejne zamówienia, które realizuje.


Powojnik 'Nelly Moser'


Życzę dobrej nocy.
papa :)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze i zapraszam ponownie :)