poniedziałek, 31 grudnia 2018

Kubek ręcznie malowany

Dobry wieczór,

To ostatni post w tym roku. Każdy z Was na pewno robił sobie podsumowanie, co zrobił, co się udało a co niestety nie.  Ja również robiłam, ale zostawiłam je dla siebie. Noszę sukcesy i porażki w swoim sercu. Postanowienia również są, można powiedzieć, że takie same jak w zeszłym roku. Nie wszystkie zdołałam zrealizować, dlatego biorę się za siebie i do przodu. Kilka jeszcze dopisałam do mojej listy i będę je sobie powolutku realizować. Wiem, że będę się więcej uśmiechać, bo wiem, że przez uśmiech świat staję się dla mnie piękniejszy i kolorowy.

Nie będę Was zanudzać opowiastkami, co tam jak tam, tylko chcę Wam pokazać kubki - dzisiaj jak na razie jeden (pewnie nie wszystkie mi się uda, bo jeszcze nie wszystkie są u klientów)
Zanim pokażę , to chcę Wam złożyć najserdeczniejsze życzenia na Nowy Rok 2019 ! . Dużo radości, mało smutków, najpiękniejszych chwil, dużo dużo zdrowia i realizacji Waszych celów i postanowień.
Wszystkiego Najlepszego Kochani!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze i zapraszam ponownie :)