wtorek, 1 stycznia 2019

Kubek ręcznie malowany Chelsea Londyn

Witajcie !

Jak nastroje po Sylwestrze? jak Wasze postanowienia? Zapisane w notesach, kalendarzach i tzw karteczkach " Do zrobienia" ? Ja jestem w trakcie realizowania jednego z wielu postanowień. Takich w sumie mniejszych, bo sprzątam bajzel w komputerze. Ogólnie komputer woła o format i czyszczenie na wszystkie możliwe sposoby. Jego użytkowanie kończy się czasami dużymi nerwami. Dlatego powoli sobie sprzątam, kasuję, co mam kasować i leci.

Porządkując zdjęcia w komputerze natrafiłam na kubek, którego jeszcze na blogu nie publikowałam. Na instagramie był, ale zamiast edytować po prostu go usunęłam (brak skupienia, myślenia, czy czegoś innego?). W każdym razie musiałam być mega zmęczona skoro nie umiałam czytać komunikatów na ekranie telefonu. 
Kubek dla Fana klubu sportowego Chelsea Londyn. 
Zapraszam do oglądania. Przypominam również, że możecie mnie również obserwować na Instagramie https://www.instagram.com/ lub na Facebook'u. 

A teraz kubek:






Dobrej nocy ! 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze i zapraszam ponownie :)