sobota, 1 grudnia 2018

Kubek z Małym Księciem

Witajcie Kochani,

Mogę dzisiaj już publikować. Pewnie niektórzy bawią się na Andrzejkach, w klubach lub innych dyskotekach, a ja siedzę i dzielnie realizuję Wasze zamówienia. Mimo, że przeziębienie czasami zwala mnie z krzesła.
W małej przerwie od malowania siadłam do publikacji kubka. Klientka kubek otrzymała, także bez wyrzutów sumienia :) pokazuję.
Kolejny Mały Książę wyszedł spod moich dłoni. Kilkanaście warstw farby do porcelany, oczekiwanie aż wyschnie, znowu kolejne warstwy farby, aż do końcowego efektu : chłopca z lisem.
Tak jak pisałam w poprzednim poście - bardzo Wam się spodobało zdjęcie w tle z Małym Księciem. Dziękuję za ten super odzew i chęć posiadania właśnie tego malunku. Nie ukrywam, że siedzę już w tej tematyce już kolejny miesiąc i czasami mam migawki w oczach i dezorientację w liczeniu. haha, ale czego się nie robi dla siebie i dla zadowolonych klientów.
Kochani i ważna informacja - już kończę przyjmowanie zamówień w tym roku. Możecie oczywiście zapisywać się na kolejne terminy na nowy rok, ale wolałabym na razie tego nie robić. Chce dokończyć realizację zamówień na święta. Jest tego multum, dlatego mogę być chwilowo niedostępna w tym temacie.

Nie mniej jednak pokazuję wyczekiwanego Małego Księcia z liskiem.

Podoba Wam się?




Dajcie znać, czy Wam się podoba.
Dla przypomnienia i może dla zainteresowanych Małym Księciem wklejam poprzednie prace z jego udziałem.
Może bliska osoba będzie chciała taki sam?

Mały Książę 1

Mały Książę 2

Mały Książę 3

Mały Książę 4

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze i zapraszam ponownie :)