poniedziałek, 1 września 2014

Po weekendzie ... lato :)

Cześć :)
Czująca niemoc po weekendzie, zbierałam siły, by dzisiaj zrobić cokolwiek! Tym 'cokolwiek' było poukładanie zdjęć, które miały swój album pt. "zdjęcia poukładać" :) Na nic innego nie miałam głowy ani siły! Ale jestem dumna z siebie, bo dużo czasu mi zajęło, by zebrać się do tej czynności. Dodało mi to skrzydeł, dlatego postanowiłam odwiedzić bloga i wstawić kolejne prace.
Częstym faktem na moim blogu będą niewyraźne zdjęcia, ponieważ aparat jest na zmianę z innymi członkami rodziny, a że telefon nie jest wypasiony, są zdjęcia jakie są.

Zamówienie wykonane, filiżanki u klientki. Na filiżankach lato w pełni, a za oknem już tak kolorowo nie jest. Muszę powiedzieć, że miałam mały problem z namalowaniem żyta, a wydawało mi się takie proste... Łąka była bardziej łaskawa :)


Łąka


Żyto


Gotowe dla klientki :)



Pozdrawiam Was serdecznie :


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze i zapraszam ponownie :)