środa, 7 marca 2018

Filiżanki z łąką tłem grupy rękodzielniczej

Niniejszy post idealnie pasuje na panujące mrozy. Na samą myśl jest mi zimno, a dodatkowo jak widzę ludzi bez czapek, w przykrótkich kurtkach i z gołymi kostkami to odwracam wzrok. Moi drodzy reumatolodzy i inni zacierają rączki na Was ...

Co prawda wielkimi krokami zbliża się Wielkanoc, zakwitną krokusy, forsycje, pierwiosnki i inne kolorowe rośliny. (Jak się o tym pomyśli, to aż chce się żyć ! ) to jeszcze oplatamy się szalikami i ciepłymi ubraniami.

Nigdy nie dzielę malowania na zimowe letnie czy jesienne. Jeśli ktoś w środku zimy chce róże na kubku - proszę bardzo, czemu nie.
Jakiś czas temu, jedna grupa rękodzielnicza ogłosiła taki mały konkurs na jej tło. Jestem pechowcem w wygrywaniu czegokolwiek, ale tym razem zaryzykowałam i wrzuciłam swoje zdjęcie konkursowe. Były to moje ukochane filiżanki z łąką Porcelany Lubiana, razem z okapnikiem (już niedostępne)













Wygrywa ten, kto zbierze największą ilość "lajków" pod zdjęciem. Ku mojemu zdziwieniu
wygrałam. Konkurencja była bardzo duża, bo uczestnicy wstawiali takie piękne rzeczy i już typowo pod święta wielkanocne. Ja kierowałam się wyglądem filiżanek, panującego mrozu, i chciałam " ocieplić" grupę soczystą zielenią i łąką kwiatów.



Z tego miejsca kolejny raz dziękuję Wszystkim, którzy głosowali na moje zdjęcie. Jest ono cały czas w tle także cieszę się bardzo. Zaliczam to do moich małych sukcesów.

Taka wygrana bardzo mnie motywuje, bo w życiu trzeba się cieszyć z dużych, małych i średnich sukcesów. Ze wszystkiego co sprawi Nam najmniejszą radość.

Jeżeli chcecie przypomnieć sobie moje poprzednie filiżanki/kubki z łąkami to zapraszam do następujących linków. Obiecuję, będzie słodko i kwieciście :

1. Kwiaty...dużo kwiatów
2. Witam Was łąką
3. I znów łąka
4. Łąka
5. Łąka w roli głównej
6. Kubki w kwiaty
7. Łąkowo czyli samo lato - filiżanka w stokrotki
8. Miska w łąkę
9. Łąka
10. Kieliszki pod jajka


Ja lecę tworzyć dalej, a Wam życzę pięknego dnia i wszystkiego dobrego!



2 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze i zapraszam ponownie :)