piątek, 5 grudnia 2014

Miska w łąkę

Nie wychodząca z mody łąka znów zagościła w moich skromnych progach. Jeśli ktoś nie widział, lub widział, ale nie wszystkie LUB! widział, ale zapomniał to przypominam, że poprzednie moje łąki można oglądać pod linkami ->  Filiżanka w łąkę z dodatkowymi czerwonym kwiatkami (malowałam ją do tej pory tylko raz) . Filiżanka w łąkę na filiżance 250 ml (do połowy zrobiona łąka). a tutaj Lato za którym niestety tęsknie (ciepluch jestem!). Jedeyny + nadchodzącej zimy, jest to że mogę kontynuować naukę na snowboardzie :> I tego się bardzo nie mogę doczekać i mam nadzieję, że uda mi się gdzieś pojechać.
Koniec gadki o prywatności teraz prezentejszyn miski, która jutro trafi do właścicielki.
Pojemność 300 ml . 


Miska w łąkę




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze i zapraszam ponownie :)