środa, 3 września 2014

Wrzosy

Wszystkim ogrodnikom zapewne wrzesień kojarzy się z kwitnieniem wrzosów. U mnie na ceramice i porcelanie również był ich wysyp, dlatego dzisiaj pokaże Wam moje wrzosy, których się uczyłam malować i maluję do tej pory. Wczoraj pokazałam nagrody dla gazety, w których był jeden kubek z wrzosem klik Zawsze są troszkę inne, ale w końcu to urok rękodzieła.


To moje pierwsze wrzosy :


wrzosy


Druga była filiżanka:

wrzosy


Następny był komplet wrzosowy :

wrzosy


I kolejne :) :


wrzosy


wrzosy


wrzosy


wrzosy


 Dla mamusi :) :


wrzosy

wrzosy

wrzosy


Dla Tatusia :) :

wrzosy

wrzosy



Komplet na zamówienie koleżanki - cukierniczka i dwie filiżanki: 


wrzosy

wrzosy

wrzosy

Życzę miłego dnia ! 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze i zapraszam ponownie :)