czwartek, 6 maja 2021

Kubki i filiżanki na Dzień Matki

Dobry wieczór, Wczorajszy post na Instagramie wywołał duże zainteresowanie kubkami i filiżankami na zbliżający się Dzień Matki. Stwierdziłam, że i tutaj podzielę się z Wami moimi poprzednimi pracami na tę okazję. Prezentowana ręcznie malowana przeze mnie porcelana jest tylko na zamówienie. Jak na razie niczego nie jestem w stanie wykonać na sprzedaż poza indywidualnymi zamówieniami. Poniższe moje prace są z poprzednich lat, to oczywiście garstka tego, co malowałam dla Mam. Wszystko możecie ogladać na moim Facebooku, Instagramie, lub Pintereście. Niektóre produkty się powtarzają. Jeżeli jesteście zainteresowani prezentem jakim jest kubek lub filiżanka zapraszam serecznie do kontaktu. Jeśli macie jakieś pytania - piszcie w komenatzrach lub na maila : blan.arthandmade@gmail.com Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze i zapraszam ponownie :)