czwartek, 14 września 2017

Dzień Chłopaka, inspiracje i pomysły na prezent

W dzisiejszym poście zebrałam dla Was kilkanaście pomysłów na zbliżający się Dzień Chłopaka. Pomysły nie muszą być nudne i oklepane. Ważne żeby nie iść schematami i nie kupować przysłowiowych krawatów czy skarpetek, niczym na Boże Narodzenie. Oczywiście nie jestem tutaj po to, żebym Wam narzucać, co macie kupić, bo to jest indywidualna sprawa każdego.
Przyjęło się, że Dzień Chłopaka obchodzą nastolatkowie, a kolejne święto płci "brzydkiej" tzw Dzień Mężczyzn, czyli tych już pełnoletnich męskich :) 10 marca. Czy zawsze tak jest? Również jest to sprawa indywidualna.
Pamiętam jeszcze, jak w Szkole Podstawowej składaliśmy się razem z nauczycielem na jakieś drobne upominki. Wtedy za 5 zł można było zaszaleć. W Liceum powoli odchodziło to w niepamięć, o studiach nie wspomnę.
Ja z narzeczonym nie obchodzimy hucznie tego Święta, ale przeważnie gdzieś sobie wychodzimy, bądź spędzamy miło czas, zamawiamy coś do jedzenia i oglądamy dobry film (horroryyyy)

Moje prace to przeważnie kubki, o przeróżnej tematyce. Głównie są to ilustracje związane z aktualnym miejscem pracy Chłopaka/ Mężczyzny, zainteresowania/hobby itp.
Mam nadzieję, że przyjemnie będzie Wam się oglądało.

Zapraszam więc do oglądania (zróbcie sobie kawę/herbatę/wody nalejcie, możecie też zrobić sobie coś do jedzenia).



KOSMOS



CHELSEA




ZESTAW: KUBEK+TALERZYK PIKACHU I RASH




DMUCHAWCE





TRANSFORMERS







KUBEK DLA STRAŻAKA NR 1




CZOŁG




MOTOCYKL (ŚCIGACZ)












LOKOMOTYWA



TRAKTOR



'OSA'





MOTOCYKL (ŚCIGACZ)




SEAT




STRAŻ POŻARNA




FC BARCELONA




APARAT CANON




'BLOW'




'ME GUSTA'




REAL MADRYT



Dziękuję za dotrwaliście do końca! :*
Któryś kubek szczególnie wpadł Wam w oko? A może chcecie taki dla siebie ?
Piszcie w komentarzach

POZDRAWIAM


9 komentarzy:

  1. Mega te kubki a najbardziej mi przypadł do gustu ten z transformers z bambobi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, wielu osobom się podoba. To był prezent dla już dorosłego chłopca,
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Dziękuję! Zdjęcia co prawda nie są ładnie zrobione, ale ważne, że się Pani podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie kubki z pewnością chciałby mieć każdy fan piłki nożnej. Za to mój facet chwali sobie już od dobrego czasu prezenty z https://4gift.pl/prezenty/prezent-dla-niego które mają formę bardzo oryginalnych gadżetów. Jak dla mnie takie prezenty to on może dostawać i codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój mąż ten gadżeciarz z tym, że tematyka musi być związana z kosmosem lub Realem Madryt. Te ze strony spodobały by się mojej koleżance wielkiej fance !
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ostatnio trafiłam na pomysły prezentów dla taty na stronie https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-taty i wydaje mi się, że to właśnie tam znajdziesz też coś dla swojego chłopaka. Wszystko też zależy od tego, co lubi.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jakoś nie specjalnie przywiązuję wagę do tego dnia, ale oczywiście prezent dostać lubię. Tak samo jak chętnie zaskakuję moją kobietę. Za każdym razem w sklepie https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-kobiet jestem w stanie znaleźć bardzo urocze upominki, które doskonale oczywiście sprawiają się w formie prezentów.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i zapraszam ponownie :)