czwartek, 18 marca 2021

Wiosenny zestaw porcelanowy

Cześć i dzień dobry, Zawsze staram się, aby moje prace trafiały do każdego z osobna w tej w kopalni internetu. Tak jest i dzisiaj, teraz - z dzisiejszym zestawem. Kiedy jesteś tutaj pierwszy raz - zobaczysz, że znajdziesz u mnie w glównej mierze motywy kwiatowe. Po głowie chodzi mi jeszcze kilkanaście, czy nawet kilkadziesiąt pomysłów na przeniesienie mojej wyobraźni na porcelanę, ale czasami inne sprawy biorą górę. Nie mniej jednak zestaw który widzicie jest już dawno u osoby zamawiającej. Cieszę się, że klienci wracają do mnie po tylu latach i zamawiają coraz większe zstawy! Wiosenny zestaw porcelanowy już jest w kolejnym moim portfolio. Niezmiennie stokrotki królują. Tym razem klient zażyczył sobie białe i różowe stokrotki. Miał być to prezent dla ukochanej. Na żywo kolory są jeszcze żywsze, piękniejsze. Wiosenny zestaw porcelanowy jest tylko na zamówienie, nie wykonuję ich poza Waszymi zamówienianiami. Do wykonania tego zestawu użyłam farb do porcelany oraz syntetycznych pędzelków. Zawsze po namalowaniu tego czy innych wzorów, odczekuję 12 h po pomalowaniu i po tym czasie wypalam w piecu, celem utrwalenia wzoru. Będę wdzięczna za każdy komentarz pod moją pracą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze i zapraszam ponownie :)