sobota, 27 marca 2021

Little Prince candlestick, Świeczniki z Małym Księciem, Motyw z Małego Księcia - ręcznie malowany

Dobry wieczór, Premiera świeczników ręcznie malowaych z Małym Księciem była już jakiś czas temu na Facebooku. Do dziś nie wszyscy działają w social media, dlatego ten blog jest dla Was. Mam znajomą (pozdrawiam Cię Iwonko :)) , która nie posiada Facebooka, a na Instagrama ją troszkę namówiłam. Uważam, że w tych czasach takie platformy są niesamowitą bazą inspiracji. Nie tylko rękodzielniczej. Świeczniki z Małym Księciem powstały w wolnej chwili. Pamiętam, że wtedy malowałam kubek z tym motywem, a pierwsze zamówienie na świeczniki czekało w kolejce. I w którymś momencie malowania mnie olśniło, żeby zrobić świeczniki z Małym Księciem na sprzedaż. Inspiracją były poprzednie kubki z Małym Księciem, dlatego też każdy świecznik ma inny malunek. Z początku przyznaję - kiedy zrobiłam tło, myślałam, aby tak zostawić bo perspektywa ciemnego, nocnego nieba bardzo mi się podobała. Spytałam też męża i wysłałam zdjęcia siostrze do oceny, czy kontynuować postacie Małego Księcia. Stwierdzili, że ładnie jest tak jak jest, Ale! Z Małym Księciem może być ładniej. Trochę pomogli, choć spodziewałam się większego entuzjazmu ;) Efekty możecie oglądać i komentować: Jak Wam się podobają? Zamówilibyście takie dla siebie ? Zapraszam również na mojego Instagrama: https://www.instagram.com/blan.art/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze i zapraszam ponownie :)