sobota, 6 października 2018

Kubki dla świadków

Dzień dobry Moi Drodzy !

Dawno mnie tutaj nie było, mój blog po raz kolejny opuszczony i zakurzony.
Ale mi brakowało publikowania na moich stronach ! Pozwolicie, że na początek skopiuję tekst z Facebooka z kilkoma istotnymi informacjami na dalsze dni miesiące, a może i lata. Kto czytał nie musi, kto nie, to zachęcam:
Możecie również składać zamówienia poprzez bloga lub mailowo blan.arthandmade@gmail.com


Uruchomiłam już Listę zapisów na porcelanę.
Jestem już szczęśliwą mężatką po 30 i czuję się z tym wyśmienicie   Jako świeżo upieczona żona, pełna energii i optymizmu, zapraszam do obserwowania Nas na Instagramie oraz Facebooku.
Potrzebuję jeszcze czasu na ogarnięcie się i odpoczynek (aczkolwiek niedawno wróciłam z wakacji), dlatego na wszelkie wiadomości mogę odpisywać z opóźnieniem.
Co do samych zapisów, mam jeszcze kilka bardzo ważnych informacji: Proszę o w miarę wcześniejsze zamawianie (tydzień przed jest na 80% niemożliwy w realizacji), dlatego co najmniej 1,5 najlepiej 2 tygodnie wcześniej proszę zamawiać. Mam jeszcze kilka zamówień z kwietnia, dlatego te będę realizować jako pierwsze (tutaj przepraszam zamawiających!!!). Jeśli pytacie o cenę proszę o wysyłanie zdjęcia, o który produkt chodzi oraz o pojemność. Na ten moment to tyle od mnie.

Zostając jak na razie w tematyce ślubów i całej otoczki, chcę pokazać Wam kubki, które malowałam w całym tym Naszym zamieszaniu. Są to kubki dla świadków osoby zamawiającej.  Ze 2x zdarzyło mi się zrealizować zamówienie na mało skomplikowany wzór. Tęsknota w przerwie w malowaniu zwyciężyła. Owszem, szykowałam się do najważniejszego dnia w życiu, ale też nie mogłam rezygnować ze swoich przyjemności. Nie, nie, nie! 
Kubki dla Świadków malowane farbami do porcelany firmy Pebeo, pędzelki syntetyczne i niezastąpione kubki z Porcelany Lubiana. 







Mam nadzieję, że kubki się podobają. Widzieliście już ten wzór, ale za każdym razem litera jest lekko pochylona bądź prostsza.
Pozdrawiam i życzę spokojnej nocy.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze i zapraszam ponownie :)