sobota, 20 października 2018

Kot swinks

Dobry wieczór Wszystkim,

Kto śledzi/czyta Instagrama, ten już wie, że od kilku dni niestety nie maluję. Wszystko tak jak NIE chciałam. Planowałam to od dłuższego czasu, niestety kręgosłup pokrzyżował mi plany. 
Dlatego postanowiłam trochę uporządkować folderów ze zdjęciami i przejrzeć bloga pod tym kątem: "Czego jeszcze Wam nie pokazywałam? "
Postanowiłam, że najpierw będzie to Kot Swinks. To bardzo oryginalny Kot, ponieważ jest w sweterku i czapeczce (jestem przeciwna tego typu rozrywkom, bo szkoda mi zwierząt).
Kubek z porcelany Lubiana, farby z firmy Pebeo do po porcelany. Malowane pędzelkami syntetycznymi (Renesans i Kolibri).
Malowane na podstawie zdjęcia nadesłanego przez zamawiającego.
Dajcie znać, czy Wam się podoba.
Jakość zdjęć nie powala. Niestety robione przy sztucznym świetle.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze i zapraszam ponownie :)