niedziela, 29 października 2017

Filiżanki z motywem jesiennym

Kochani,
Czy zmiana czasu wpłynęła w jakimś stopniu na Wasze samopoczucie?
U mnie z plusów to tyle, że nie czułam tragedii przy dzisiejszym rannym wstawaniu, ale niestety zaczęłam zasypiać na zajęciach... Dobrze, że dałam rade wyjść wcześniej.
Jesień w Krakowie paskudna, padało, wiało i ogólnie nie było przyjemnie.
Dlatego mam dzisiaj piękny zestaw ręcznie malowany z prawdziwą polską złotą jesienią.
Klientka zażyczyła sobie akcenty jesienne, więc stwierdziłam że przebarwione liście sprawdzą się doskonale.
Uwielbiam mieszać farby, jeszcze ciepłe kolory. Dodatkowo na koniec, użyłam złotej farby, aby uzyskać prawdziwy efekt złotej jesieni. Dałam tylko delikatnie na kontur liści. Efekt dla mnie jest super. Mam nadzieję, że klientce również się podobało.
Napis z datą ślubu i imiona nowożeńców:
Tak się prezentują :







Jak Wam się podobają ?


4 komentarze:

  1. Bardzo ładnie zmalowałaś te filiżanki! :) Podoba mi się to, że te wszystkie listki są namalowane tak szczegółowo i mają cudowne krawędzie. :)

    Pozdrawiam cieplutko,
    Adrianna -Adzik :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję Ci ! Aczkolwiek zdjęcia robione w sztucznym świetle, więc nie widać tego tak jakbym chciała.
    Również pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne są te filiżanki.. Chciałabym taka😃

    OdpowiedzUsuń
  4. Skoro jest Pani zainteresowana, to mogę dla Pani namalować. Proszę napisać na kiedy, jaka filiżanka i pojemność itp. jeśli się Pani zdecyduje :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i zapraszam ponownie :)