niedziela, 28 czerwca 2015

Uśmiechnięte stokrotki

Cóż pisać na wstępie, kiedy podły humor przez jutrzejszy dzień nie daje mi spokoju i dzięki temu zajadam się ciastkami (jeju jakie dobre!). Moje postanowienie o ograniczeniu słodkiego szlag trafił... A w pracy w bocznej kieszeni codziennie paczka draży kokosowych (mają nawet swoją stronę na Facebooku : Korsarz - draże kokosowe.) Nie idzie się niestety powstrzymać.

Wracając jednak do tytułu pokazuję kolejne zamówienie na stokrotki.
Trzy komplety filiżanek z uśmiechniętymi stokrotkami od dzieci z przedszkola dla Pań wychowawczyń.
Każda stokrotka uśmiechnięta, na filiżance sztuk 22 plus dedykacje dla każdej z Pań.
Więcej zdjęć nie mam, bo przy tak słabym świetle ciężko było ustawić ostrość.

Podobają się?






******Edycja******

Znalazłam jeszcze jedno zdjęcie w komórce:








DOBRANOC


4 komentarze:

  1. śliczne <3
    te stokrotki są takie ciepłe i wiosenne :)
    wygląda to super ^^
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje.
      Byłam na Twoim blogu - jestes oryginalną dziewczyna z talentem.
      Rozwijaj łapki bo pieknie rysujesz.
      Obserwuję i pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję <3

      Wstawiłam zdjęcie jeszcze, widziały ?
      :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i zapraszam ponownie :)