poniedziałek, 9 stycznia 2017

PREZENTY NA DZIEŃ BABCI I DZIADKA

Niedługo, bo za 12 i 13 dni DZIEŃ BABCI I DZIEŃ DZIADKA. Czas z Dziadkami większości kojarzy się ze spędzeniem czasem czasu na wsi, z beztroskim dzieciństwem, pełnym brzuchem i niekończącymi się opowieściami. Babcia zawsze obroni, a dziadek niczego nie wygada. Dlatego My - wnuczki, prawnuczki - wdzięczni za taaaaką cierpliwość chcemy Im za to jak najlepiej podziękować. Najlepsze oczywiście będą kubki z dowolną dedykacją dla nich! 
Kochacie? Zamówcie u mnie dedykację o miłości.
Tęsknicie? Powiedzcie o tym! 
Jest tyle pomysłów na napisy na kubkach, że na pewno coś wymyślicie, żeby sprawić im radość! 
Ja osobiście nie będę widziała się z moimi dziadkami, dlatego złożę im tylko życzenia.

Dzisiaj pokażę prezenty, jakie DZIADKOWIE (nie moi - Przedmęża) dostali pod choinkę, ale to nie znaczy, że nie nadają się one, że dać im takie same! 




Napisy zrobione czarną farbą, z kolei złote akcenty wykonane złotą konturówką.



Kropkowane serduszka wykonałam oczywiście ręcznie - maczałam końcówkę pędzelka w farbie i tyle.


JAK WAM SIĘ PODOBAJĄ ?


POZDRAWIAM WAS!

3 komentarze:

  1. Taki kubek rewelacja. Mój dziadek lubi pić kawę to na pewno dla niego bym taki kupił. A do tego kawiarkę z https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-dziadka . Taki zestaw na prezent to byłoby to. A jak nie do kawy to inne propozycje na stronie sklepu który podałem też można znaleźć.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i zapraszam ponownie :)