piątek, 26 grudnia 2014

Witam jak tam święta?
Będę nudna jeśli napisze, że mój bęben jest pełny także daruję sobie takie słowa. Prawie koniec świąt, niektórzy idą do pracy (ja nie ha !) a niektórzy wypoczywają jeszcze tydzień (zazdrość).
Z twarzą przy szybie wypatrywałam śniegu, co by święta poczuć na 100% ale niestety. Coś śniegopodobnego leciało, ale nic nie widziałam nic nie słyszałam. Trudno. Tak było wczoraj. Dziś się budzę i patrzę a tu śnieg leży, topnieje ale pada dalej! Jes ! Poganiałam się trochę z Nuką i Funią, ale zmarzły im chyba pupki, bo coś szybko chciały do domu:)
Ale nie o tym dzisiaj.
Pragnę z tego miejsca poinformować i przypomnieć, że 4 stycznia 2015 r. w Centrum Kultury w Sędziszowie ( świętokrzyskie) odbędzie się koncert charytatywny dla Radka.
Ze strony sedziszow.pl :

Szanowni Państwo,

Zwracamy się z gorącą prośbą do wszystkich ludzi dobrej woli o ofiarowanie przedmiotów (różnorodnych gadżetów, fantów, dzieł artystycznych, obrazów, płyt, książek itp.), które można by wykorzystać podczas licytacji lub loterii fantowej organizowanej 04 stycznia 2015 roku podczas Koncertu Charytatywnego „Dla Radka - Miłość niejedno ma imię”.

„Bohaterem” akcji jest roczny chłopiec – Radek, u którego zdiagnozowano SMA1 (rdzeniowy zanik mięśni). Choroba ta na dzień dzisiejszy jest nieuleczalna, powoduje stopniowe osłabienie mięśni, łącznie z mięśniami oddechowymi. Radek obecnie oddycha przy pomocy specjalnego respiratora.

Aby powstrzymać dalszy rozwój choroby niezbędna jest systematyczna rehabilitacja, a także sprzęt tj. specjalistyczne łóżko, sprzęt rehabilitacyjny, fotelik samochodowy. Wszystko to pochłania ogromne nakłady finansowe.

Dlatego organizując koncert mamy nadzieję na zebranie odpowiedniej sumy pieniędzy, która pozwoli na zakup niezbędnego sprzętu.

Wszystkich chętnych ofiarodawców prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy:

tel. 413-811-077 w. 52, 63 lub 32
email: marta.jedrzejczyk@sedziszow.pl, monika.blin@sedziszow.pl, sekretarz@sedziszow.pl




A to relacja foto z dzisiejszego mini - spaceru :):







A takie szczęście zastałam po powrocie :)



A wkrótce wrzucę moje "garki".
Dobranoc :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze i zapraszam ponownie :)