czwartek, 22 marca 2018

Prezenty dla położnych, prezenty dla pielęgniarek

Mam nadzieję, że wczorajszy post Wam się podobał. Dziękuję za polubienie posta na Facebooku. Szkoda, że jeszcze nie ma komentarzy na samym blogu, może jeszcze będę miała przyjemność jakiś przeczytać.

Dzisiaj pokażę Wam kolejne zamówienie.

Zamówienie dla trzech położnych: Ani, Wioli i Basi.  Dostałam ilustrację "Laleczki". Lalka miała strój pielęgniarki. Każda z lalek musiała mieć inny kolor włosów, tak jak znajome położne.

Muszę Wam się do czegoś przyznać: Miałam zrobić 4 sztuki a wyszły ostatecznie 3. Potem jak czytałam konwersację, to dopiero się zorientowałam... Na szczęście nic poważnego się nie stało, ale poczułam się nieprofesjonalnie.


Efekt końcowy :






















Jeśli natrafiliście na mojego bloga zostawcie komentarz tutaj lub na Facebooku ,

Będzie dozgonnie wdzięczna ! 

Dobranoc 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze i zapraszam ponownie :)