czwartek, 8 marca 2018

Dzień Kobiet, czyli kwiaty, słodkości i inne rozpieszczenia

Marzec jest miesiącem, który kojarzy się większości z Dniem Kobiet. Dla mnie jest to też ważny miesiąc, gdyż mam urodziny.
Z tej okazji przygotowałam dla Państwa (dla Was) zestawienie najbardziej według mnie kobiecych filiżanek i kubków. Ogólnie u mnie przeważają wzory kwiatowe, kobiece, ale nie będę tutaj wklejać prawie całego mojego dorobku malowniczego.
Wszystko jest ręcznie malowane na polskiej porcelanie. Jest to w głównej mierze Porcelana Lubiana, która ma w swoim asortymencie najwięcej kształtów wybieranych i preferowanych przez klientów. Poza tym bardzo dobrze mi się na nich maluje. 

Wybrałam nowości, które niedawno wyszły z pracowni, oraz starsze:te, które już mają z rok itd. Na starsze prace patrzę z sentymentem. Mam obraz samej siebie uczącej się różnych technik malowania, od podstaw linijka po linijce, płatek po płatku. Teraz po takim czasie (a maluje około 3-4 lata z przerwami) jestem z siebie dumna. Kiedy słyszę pochwały i zadowolenie klientów czy najbliższych -nie ma nic przyjemniejszego i motywującego od ich słów (wielkie dzięki z tego miejsca) 

Zapraszam również do poprzedniego postu -> KLIK. Tak w większości będzie motyw filiżanki z łąką. Zapewniam, że będziecie mieli co czytać i co oglądać.















Życzę Wam spokojnej nocy! Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze i zapraszam ponownie :)