środa, 27 grudnia 2017

Po świętach, przed świętami, pierniczki z witrazem ...

Witajcie Drodzy,
Dzień Po Świętach, to dla mnie taki czas, aby naładować akumulatory, zebrać myśli i po trzydniowym jedzeniu i piciu trochę rozruszać ciało.  Stąd między innymi ten post.
U mnie, samo przygotowanie do świąt skupiło się w głównej mierze na sprzątaniu, pakowaniu (malowaniu) prezentów i dekorowaniu pierników. (Przedmąż zajął się zakupami, a w głównej mierze spakował większość prezentów).
Do piątku nie wychodziłam z mojego biura, malowałam do późnych godzin nocnych, a rano nie mogłam się zwlec z łóżka (preferuję pracę w nocy). Prócz prezentów, kończyłam ostatnie zamówienia.
W południe poszłam szaleć do kuchni. Jak wcześniej wspomniałam dekorowałam pierniki, a nawet zrobiłam ciasto i upiekłam muffinki bananowe.  Przepis na pierniki dostałam od znajomej i wyszły przepyszne! Dałam im trochę poleżakować. 







Niektóre miały cukierkowe witrażyki:




Po kilku dniach zrobiłam lukier i myślałam, że dekorowanie to bułka z masłem. Nic bardziej mylnego. Chyba miałam złe narzędzia do dekorowania, bo bardzo się namęczyłam. A lukier był dosłownie wszędzie…


A jak wyszły, sami oceńcie:
Mnie się podobają J








Goście dostali po takim zapakowanym w folię i wstążeczkę





Przedmąż pięknie zapakował prezenty:






Batusia ubrała z Nami choinkę i bardzo chętnie ją pilnowała. Choinka sztuczna z plastikowymi srebrnymi bombkami w razie interwencji Naszej Diablicy.




Na drugi dzień była już tylko sielanka, rozmowy, śmiechy przy stole i spacery.
Kiedy nie mieszka się już w domu rodzinnym, na święta czeka się z wielkim utęsknieniem! I celebruje każdą najmniejszą chwilę, każdy łyk kawy z rodzicami a czas tak szybko leci, że ledwo się obudzisz na drugi dzień, trzeba zbierać się do domu.




Gdzieś przeczytałam : Nie ważne są prezenty (chociaż dostałam ich mnóstwo i każdy trafiony), tylko ludzie, których kochasz i którzy są z Tobą w takich dniach. Niektórzy w pogoni za przygotowaniem tego wszystkiego, pakowaniem nie zwracają na to uwagi, bądź o tym zapominają, albo są już tak zmęczeni…

Zwolnijmy trochę… Życie mamy jedno.

Najlepsze Życzenia na Nowy Rok !!! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze i zapraszam ponownie :)