piątek, 14 lipca 2017

Prezenty dla świadków

W dzisiejszym poście będą namalowane prezenty dla świadków.
Zamówienie zrealizowane - znajduje się już pewnie u właścicieli. Tylko ja oczywiście opóźniam wstawienie ich na Facebooka i bloga.


P.s Wiecie, że najlepszym tłem okazały się stare rzeczy? U mnie sprawdziła się stara brama [wiata?] (rozpadająca się). Kiedy pokazałam mamie te zdjęcia, stwierdziła, że nie możemy wyrzucić tego próchna. I nie wiem teraz czy nie stoi i nie straszy przed domem 🤣
Jak Wam się podobają zamówione kubki ? (i stara brama?)









Nie obyło się bez mojego kochanego pomocnika - Pedra. Gdy tylko zauważył, że przybrałam pozycję leżącą by uchwycić jak najlepszy kadr, od razu zjawił się przy moich nogach...



ŚLICZNY PEDRUNIO


Życzę wszystkim dobrej nocy.
zachęcam do komentowania i wysyłania swoich zdjęć ze swoim rękodzięłem lub zamówieniami (zrealizowanymi przez BLANART) na adres e-mailowy podany w zakładce "KONTAKT". 



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze i zapraszam ponownie :)