niedziela, 5 lutego 2017

ŚLUBNE KUBKI

Kolejne "Kubki Ślubne" gotowe. Mam nadzieję, że młodym się podobały i będą z nich systematycznie korzystać. Bo herbata w nich smakuje wyśmienicie! :) 
Wiem, bo poznaję opinie innych obdarowanych. Dlatego wszystkim z tego miejsca pragnę serdecznie podziękować za wszystkie miłe słowa, które od Was otrzymuję w prywatnych wiadomościach. Wiem, że nie prowadzę tego bloga tak jakbyście chcieli i tak jak ja sama tego chce, ale wierzcie, że jeszcze nie do końca jestem urządzona i "wprowadzona" na mieszkaniu. Niektórzy już wiedzą, że nie mam jeszcze wszystkich mebli (!!!), a co najważniejsze (i najsmutniejsze) miejsca pracy... W poprzednim poście --> Urządzanie biuro-pracowni <-- dokładnie wszystko opisałam - krótko, ale na temat. Uwierzcie, czekam z utęsknieniem, aż powiem wszech i wobec "TAK! Już mieszkamy! Otwierajmy szampana" :) Mam nadzieję, że nastąpi to jeszcze w tym miesiącu. Efekt końcowy na pewno Wam tutaj pokażę. 
Dodatkowo zmieniłam pracę i ... do końca jeszcze nie potrafię się w niej odnaleźć. Poprzednia odbiega od tej, w której znajduję się teraz, dlatego nie ukrywam, że silnie to odczuwam w swoim życiu. Stąd brak obecności na blogu i facebooku. W tym momencie mam totalny meksyk w swojej głowie, organizacji i życiu. Kochani z czasem wszystko wróci do normy! Obiecuje Wam to.
 

A to Kubki Państwa Młodych (teraz już Męża i Żony :))P.s Ja życzę Państwu Młodym wszystkiego dobrego i najlepszego na Nowej drodze życia!











 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze i zapraszam ponownie :)