niedziela, 30 października 2016

Kubek z babką

Witam późną porą. Dzisiejszy dzień nie należał do łaskawych. Potężny ruch w pracy sprawiał, że nie miałam możliwości wyjść siusiu i na spokojnie napić się wody. Do tego awaria, brak internetu i cały obiekt wyłączony z normalnego użytkowania... I te pretensje klientów... Oczywiście nie mówię tu o klientach zamawiających. Nie mniej jednak wykisiłam się po pracy w łóżku i nabrałam sił, by wstawić kolejną moją pracę robioną partiami w wolnym, aczkolwiek ograniczonym czasie. 
Z racji, że uwielbiam muffinki, postanowiłam uwiecznić chociaż jedną na kubku. A że tekst dość znany to też skorzystałam z niego - i tak powstał kubek Fajna z Ciebie babka! 
Tadaaaa 

Kubek oczywiście ręcznie malowany. Napis zrobiony małym pędzelkiem (nie używam markerów dla początkującyh).






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze i zapraszam ponownie :)