poniedziałek, 13 czerwca 2016

Zgromadzenie Narodowe Republiki Serbskiej

źródło: http://pl.dreamstime.com/obraz-stock-budynek-zgromadzenie-narodowe-serbia-belgrade-image21941801

Witajcie,

Nie wiem, czy to nie było moje najtrudniejsze zamówienie. Nie liczę portretów, których nie wykonuję, bo nie umiem. I nie spieszy mi się, aby się w ogóle nauczyć. Owszem, były zapytania...
Tak wygląda budynek:
P.s Musiałam dopytać dokładnie, co malowałam, żebyście i Wy wiedzieli.







A co u mnie: Palec już lepiej, nie drętwieje, psychicznie przygotowuję się do powrotu do pracy, gdzie ręce MUSZĄ być 100% sprawne. W weekend czekają mnie jeszcze egzaminy i koniec. Od poniedziałku znów mało mnie tutaj będzie, dlatego nadrabiam ile się da.

Dobranoc 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze i zapraszam ponownie :)