wtorek, 2 lutego 2016

Mały Książę

Cześć!

Czy każdy rozumiał tą książkę, która była lekturą (u mnie) w podstawówce? bo wydaje mi się, że nie. Ja nie rozumiałam sensu czytania. Wtedy wydawało mi się to takie niepotrzebne, niezrozumiałe. W końcu jak ja to mówię jestem prostą dziewczyną ze wsi.
Teraz cytaty, które teraz czytam, rozumiem w końcu ich sens i tak zwane drugie dno. Mam ochotę przeczytać ją drugi raz, tym razem ze zrozumieniem...

Kubek malowany dla mężczyzny, z jednym z takich mądrych i życiowych cytatów.

Sesja foto jeszcze w jesiennym klimacie.
Z braku czasu jabłek nie zdołaliśmy zebrać, i dobrze, bo fajnie dopełniły zdjęcia.
Nie mówiąc o niezgrabionych liściach. Normalnie lenie z Nas ...Nie, nie wstydzę się tego ;)





A w Zakładce "Wasze zdjęcia" znajdziecie nadesłane przez Panią Natalię kubka.

POZDRAWIAMYYY

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze i zapraszam ponownie :)