wtorek, 8 września 2015

ASOS 2014 - 2020

Patrząc na ostatnią datę wstawianego przeze mnie postu na głos wrzasnęłam JAK TEN CZAS ZAP....
Ale nie próżnuję, tylko spełniam się w prowadzeniu warsztatów malowania porcelany i szkła w projekcie.
Projekt prowadzony jest przez STOWARZYSZENIE NA RZECZ ROZWOJU OŚWIATY, KULTURY I SPORTU MIASTA I GMINY SĘDZISZÓW --> LINK DO STRONY.
Na ich stronie dowiecie się wszystkiego, także nie będę się za bardzo o tym rozpisywać.
Zajęć z porcelany i szkła jest w sumie osiem. Na każdym osoby starsze malują coś innego: filiżankę ze spodkiem, szklane wazony, ramki, kubki. Niektórzy mogliby mnie przebić, gdyby mieli tyle lat co ja.
Niemniej jednak zajęcia są dla mnie bardzo przyjemne, ludzie przemili! A zajęcia trwające 3 godziny lecą migiem.
Fotorelacja z zajęć z malowania na szkle z dnia 19.08.2015 r.











I jak wrażenia ? Moi Seniorzy na pierwszych zajęciach świetnie dali radę !!!

2 komentarze:

  1. cześc,malowanie witraży mnie ciekawi :) a nie mam nauczyciela kurka....;)M.

    OdpowiedzUsuń
  2. wierzę, że dasz radę bez niego , tak jak ja !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i zapraszam ponownie :)