poniedziałek, 6 kwietnia 2015

Wracam z nowymi pomysłami

Już prawie po świętach a u mnie w głowie dużo pomysłów na malowanie. Jeszcze w necie nie widziałam tego co wymyśliłam i co siedzi mi cały czas w głowie, dlatego muszę się zabrać za to jak najszybciej ! umc umc !
Zamówień jak na razie mało... bardzo mało w ogóle... prawie wcale... Jedna filiżanka tylko, którą muszę zacząć. Kurde ja zawsze wszystko w tym życiu muszę! Przed świętami jeszcze zmalowałam kolejne kieliszki pod jajca.
Dlatego pokazuję na szybkości i spadam malować, to co zostało zamówione:




tyle dziś. 
PA



3 komentarze:

  1. śliczne :) takie wesołe , wiosenne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli chcesz mieć więcej zamówień, to zainteresuj się koniecznie grupami rękodzielniczymi, w takich miejscach dobre rękodzieło schodzi, jak woda, a chyba nie muszę pisać, że Twoje się do tego rodzaju zalicza :)

    U Łosia nowy post http://nevermind-factory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuję:) jestem w grupach rękodzielniczych , teraz chyba nastał martwy sezon lub duża konkurencja
    Pozdrawiam Cię

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i zapraszam ponownie :)