niedziela, 12 kwietnia 2015

Kubek kapiący

Mam nadzieję, że jestem pierwsza, która stworzyła taki kubek w Polsce (marzenie!). Widziałam na zagranicznych stronach, jak jedna japonka robiła bardzo podobny. Chodzi dokładnie o to, że jej kapiące motywy wyszły bardzo grube, a mi cieniutkie. Zapewne w zależności od pędzla. Czy ktoś, gdzieś widział podobny? Od razu mówię, że nie jest to znikąd ściągnięte. Długo myślałam, co nowego stworzyć, a jak już zrodziło się to w mojej głowie, to dopiero wtedy zaczęłam szperać w internecie, czy ktoś nie był szybszy. I tak jak mówię - znalazłam tylko tą Japonkę, dlatego jeśli ktoś natrafi na tego posta, i stwierdzi, że jeszcze ktoś to zrobił - niech się odezwie. Moje dzisiejsze wypowiedzi - tragiczne, nie jest kolorowo u mnie, stąd taki kubson ...
Reasumując jest u mnie dostępny, także zapraszam.
A wygląda tak:







dobrej nocy


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze i zapraszam ponownie :)