czwartek, 5 lutego 2015

Real Madryt

Dzisiaj pokażę kubek z Realem Madryt. To był mój prezent dla chłopaka na urodziny. Jest fanem Realu Madryt więc skorzystałam z okazji i mu taki kubek zmalowałam, który służy mu do dzisiaj. Pracuje i popija sobie herbatkę (kawy nie bo niepijący - nigdy tego nie zrozumiem :)). Ja już ten kubson pokazywałam w poście PREZENTY NA GWIAZDKĘ ale kto nie pamięta, to sobie przypomni ;)
Ogólnie choroba nie daje za wygraną, a jutro muszę być wypoczęta i ZDROWA!!! w pracy. Trzeba będzie wytrzymać, nie dawać się wirusom i zarazkom ! ha!


A teraz prezentacja kubka :) :







ŻYCZĘ WSZYSTKIM MIŁEGO DNIA !



1 komentarz:

  1. Fajny kubek, ale wolałabym go z Barceloną hehe :) pozdrawiam

    modowy-zawrot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i zapraszam ponownie :)