czwartek, 22 stycznia 2015

Filiżanka w niezapominajki

Wolny dzień dzisiaj miałam. A wyglądał następująco: wstałam przed 12, pokręciłam się po kuchni, zjadłam, znów się pokręciłam, pomyślałam o życiu chlipiąc kawę do połowy. Następnie ubrałam się łaskawie (nie chciało mi się strasznie!!)....Wybiła w szybkim tempie 13 ... Pasuje coś porobić konstruktywnego. Więc poszłam zrobić pranie ręczne, potem z Nuką na spacer , wcześniej do sklepu (nie miałam nic na obiad). Teraz siedzę i nie wiem do czego mam się zebrać. Stwierdziłam, że przyjdę tutaj popiszę trochę wstawię filiżankę w niezapominajki. Kawa cały czas jest (tak, ta z 11-stej), a mi nadal chce się spać. Jutro do pracy i to życia mija szybo szybko... Taka nostalgia dzisiaj. Jeju weź się do roboty babo !! (myślę sobie). Więc jestem i zaczynam od wpisu :) Poprzednie filiżanki w niezapominajki mogliście wcześniej już podziwiać TUTAJ oraz TU. Dzisiaj kolejna również na zamówienie: 








Miłego dnia ! (nie wiem jak u Was ale u mnie leje)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze i zapraszam ponownie :)