wtorek, 21 października 2014

Prezenty na Gwiazdkę

Macie już pomysły na prezenty Gwiazdkowe? Tylko czekać, aż w galeriach będą już stroić łańcuchami i choinkami (obstawiam, że będzie to po 1 Listopada...). jak pisałam wcześniej w poście ---> KLIK galerie, sklepy pękają w szwach od prezentów i upominków. Ja dzisiaj chcę Wam pokazać kilka moich propozycji na prezent Gwiazdkowy. Niekoniecznie muszą to być symbole związane z tym okresem, ale też się coś znajdzie.
Te dwa kubki już pewnie kojarzycie z postu wymienionego powyżej. Jeśli chcecie jeszcze raz zobaczyć wszystkie ujęcia kubka z Aniołkiem i Mikołajem zapraszam tutaj ---> KLIK





Dla kibiców/fanów piłki nożnej. przykładowy kubek jednej z drużyn. Dla zainteresowanych sportem może być to inne Wasza ulubiona drużyna.

Real Madryt


Dla Panów rolników, członków Kół Rolników itp. praktyczna pamiątka.

Traktor


Osa śmigająca po polskich drogach:

Skuter


Oraz nieśmiertelne filiżanki. Z wybranym motywem kwiatowym, dedykacją, rysunkiem (poważnym, śmiesznym).
Filiżanka z głogiem


Jeszcze pokażę kilka moich wcześniejszych zamówień i jedno będzie z Mikołajek 2013 r. ze słynnymi ptakami (ale tego nie zdradzę, musicie być cierpliwi!)
Dobrej nocy życzę




2 komentarze:

  1. Witaj:)Mam chwilkę czasu..przeglądam blogi ludzi o podobnych zainteresowaniach co ja:)Cóż mam powiedzieć?Prze-fajowskie są Twoje prace.niepowtarzalne,jedyne:)Ja też troszkę maluję,jednak muszę trzymać się wzoru..tylko nieznacznie mogę zmienić..dlatego tak bardzo podobają mi się prace /na żywioł/..:):):Powiedz mi,czy farby ,których używasz..są trwałe/..czy twoją porcelankę można myć w zmywarce?Ja stosuję farby /robione/..moich zleceniodawców,dlatego nie mam pojęcia,czy te gotowe na rynku można..można stosować do każdego rodzaju zdobienia?Mam w planie zrobić decory do kuchni..ale czy bez pieca jest to możliwe?Pozdrawiam...najfajniejszy wątek,to Twoje narzekania..miałam podobnie:)Pozdrawiam:)Moje prace:)
    http://rekodzielojagi.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć ! Dzięki za komentarz :) Jestem pełna podziwu dla Twoich prac, wzrok by mi dawno wysiadł ! Czym Ty to robisz? tą są dzieła sztuki! Masz jakiś wzornik czy cuś ? Może też spróbuję ?
    Co do moich farb to mam dwie różne firmy . Pierwsza to Lefrance&Bourgeois : francuskie farby , które musze przyznać nie wiem jak przechowywać ! (może ktoś po tym komentarzu mi podpowie?) Ponieważ niektóre po prostu stwardniały i są do wyrzucenia, a nie zużyłam niektórych nawet do połowy. Jedna farba mi wyschła (zakręcam bardzo mocno) i jak stuknęłam pojemnikiem o stół to wyleciała jak kamyki .... Poza tym mają już same plusy: dobrze się mieszają rozprowadzają , i szybko schną (o 6-8 h). Nie polecam mycia w zmywarkach, bo nie wiadomo jak zareagują a szkoda by było jakby farba się zmyła. Kolejne mam Pebeo : krótko nimi maluję , ale na etykietce napisali że można myć porcelanę w zmywarkach, ale wolę być ostrożna więc także odradzam: nie wiadomo jaki mechanizm tak na prawdę mają zmywarki ;) plus jej tabletki, sól itp. Minusem jest to że zanim wypiekę w piekarniku muszą mi schnąć przez 24 h. Dlatego jeśli ktoś zamówi "na wczoraj" mam nie mały problem. Kolory są ekstra, soczyste, i ładnie się błyszczą (przy tamtych też), czego niestety nie widać na moich ciulowych zdjęciach (beznadziejna Blanka...) Ja używam do tych i tych pierwszych domowego piekarnika : wypalam je 40 minut w 150 st. Jeśli czegoś nie napisałam - pisz pytaj :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i zapraszam ponownie :)