środa, 22 października 2014

Pingwiny z Madagaskaru

Tak jak obiecałam wczoraj , dziś pokażę i niektórym przypomnę, bo zapewne widzieli , jaki kubson sprawiłam na Mikołajki 2013. Kasia uwielbia Pingwiny z Madagaskaru, dlatego takież było zamówienie. Dopisek miał być z Kasią , co z resztą zobaczycie . Zdjęcie robione rok temu , jeszcze z napisem, którego już nie używam. (taka moja mała uwaga do samej siebie).

Pingwiny z Madagaskaru

Pingwiny z Madagaskaru


Pingwiny z Madagaskaru

Życzę dobrej nocy !

Korzystając z okazji , że tutaj znów jestem zapraszam do przesyłania zdjęć kubków, które ode mnie macie na adres blan.arthandmade@gmail.com

W mojej głowie układa się nowy post o moim rękodziele, gdzie będę Was chciała zaprosić do dyskusji ! :) Nie będzie żadnych wyrzucanych żali, tylko przyjemne rzeczy.

DOBRANOC



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze i zapraszam ponownie :)