piątek, 3 października 2014

Moi drodzy, bajzel, który mam na kompie ogranicza kolejność dodawanych prac. Co mam na myśli - a to, że czasami wrzucam te, który wykonywałam na początku i z tymi, które już były malowane później. Myślę, że nie będzie Wam to przeszkadzać, dlatego w razie kiedy komuś będzie na tym zależało niech szybko napisze do mnie w komentarzu bądź mailu (jak komu wygodnie).
Tyle ode mnie na wstępie. Z racji, że późno, a jutro pobudka to pokazuję komplety filiżanek z kwiatem wiśni, wrzosami i makami.



Ten komplet już pokazywałam hurtowo z innymi pojedynczymi filiżankami z Wrzosami , ale dla przypomnienia, kto nie widział :)



Maki natomiast, kiedy zaczynałam malować niejednokrotnie pojawiły się na filiżance/kubku --> KLIK!



Życzę dobrej nocy i miłego weekendu 

A ja dzisiaj idę spać z tym panem :(









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze i zapraszam ponownie :)