środa, 15 października 2014

Mikołajki

Patrząc na strony internetowe, sklepy, i większe galerie itp. da się zauważyć uginające się półki od dekoracji na Gwiazdkę. Podeszłam do tego sceptycznie, ale w końcu na spokojnie sobie przemyślałam, że też powinnam już działać w temacie Mikołajek. Dlatego skromnie namalowałam 2 kubki na Mikołajki bądź na Gwiazdkę.
Zainteresowani piszcie w komentarzu (nie musice się logować/rejestrować, poszłam Wam na rękę), bądź e-mail :  blan.arthandmade@gmail.com. 



KUBEK w Mikołaja i full prezentów:

Kubek z Mikołajem


Kubek z Mikołajem


Kubek z Mikołajem


Kubek z Mikołajem




KUBEK z Aniołkiem i "Wesołych Świąt":

Kubek z Aniołkiem

Kubek z Aniołkiem

Kubek z Aniołkiem

Kubek z Aniołkiem

Kubek z Aniołkiem

Kubek z Aniołkiem



Jeśli się spodoba proszę zostaw jakiś komentarz


6 komentarzy:

  1. Kubki są śliczne takie radosne...ten z choinką przypadł mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe prace - wszystkiego dobrego i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję i cieszę się :)
      Wszyscy mówią , że na żywo jeszcze ładniejsze.
      Również życzę wszystkiego dobrego ,
      Spokojnej nocy , pozdrawiam :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze i zapraszam ponownie :)