środa, 29 października 2014

Kubek z frytkami

Lubicie frytki ?
Ja uwielbiam! Ze wszystkim co można nazwać jakimś sosem. Pycha z majonezem, ketchupem, solą, sosem czosnkowym, ze schabowym, jajkiem sadzonym.... Jak sobie to wyobrażę, to mi się jeść chce!
Niby łatwe do malowania jak się patrzy, ale nie ukrywam, że nie wiedziałam jak zabrać się do malowania. Oczywiście najpierw poszła jedna warstwa kryjącej farby białej. Kiedyś nałożyłam niekryjącą żółtą prosto na niebieski kubek, to powstało zielone słoneczko ... Trochę żal, ale ważne, że już wiem jak zacząć.
Zamówiła kuzynka kubek z frytkami z pikantnym ketchupem.
Kurde na prawdę zgłodniałam, dzięki kuzynko... ech !

Kubek z frytkami

Dzisiaj dodałam jeszcze zdjęcie Chrupka w poprzednim poście -> KLIK  który zawsze chętny by coś zmalować - i nie chodzi o kubek :)
Dobrej nocy




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze i zapraszam ponownie :)