czwartek, 25 września 2014

Poznajcie Kocię

Chcę, abyście poznali moją czworonożną załogę! Mogłabym o nich pisać i pisać bo jestem wielbicielką zwierząt. A przede wszystkim kotów i psów. . Kto również jak ja kocha zwierzęta na pewno wie co mam na myśli :) Aktualnie posiadam dwie suki , kotkę i dwa młode kocury, które nazywam chłopaki.
Dzisiaj chcę Was poznać z kotką imieniem Kocia. Imię mało wymyślne, ze względu na to, że jest przybłędą i trafiła do Nas kiedy była już dorosłą kocicą.
To, w jakim stanie trafiła pod Nasz dach woła o pomstę do nieba. Wyglądała tak :




Trafiła do Nas, kiedy mieszkaliśmy jeszcze w innej miejscowości, dokarmialiśmy, aż została na dobre. Została odrobaczona, a gdy przeprowadziliśmy się, to za jakiś czas postanowiliśmy ją wysterylizować. Na dzień dzisiejszy jest nie do poznania. Sami oceńcie: 

Specjalnie dałam to zdjęcie dla porównania "kiedyś" - "dziś"





Jak każdy kot ma swoje humory, ale uwielbiam ją, jest przekochana i zabawna. Długo musieliśmy czekać, aby zaufała człowiekowi, ale było warto. Potrafi przyjść o 7 rano i spać 12 h , po czym na noc wyjść i znów rankiem iść w kime :) 



Na dzisiaj może wystarczy o mojej Koci ;)
Pozdrawiam,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze i zapraszam ponownie :)