poniedziałek, 22 września 2014

Chabry

Dzisiejszy dzień bez wątpienia należy do najszczęśliwszych dla Rodaków! Polscy siatkarze mistrzami świata.!Łezka się w oku zakręciła nie powiem, cieszymy się wszyscy , portale społecznościowe przepełnione informacjami o pięknej wiadomości:) Facebook szalał , znajomi informowali o wiadomym fakcie - czyli wszystko po staremu . GRATULUJĘ Z CAŁEGO SERCA!
Ale po stresującym meczu (u moich rodziców kontakt ograniczony, a mnie jeszcze nie przestał boleć mnie brzuch!) trzeba wrócić do swoich obowiązków i pokazać filiżankę w chabry, którą zamówił wujek
Zaproponowałam mu, aby przełamać niebieskość chabrów pojedynczymi kłosami, i trochę rozweselić filiżankę. Efekt bardzo mu się podobał i mam nadzieję, że osoba obdarowana przez niego również myślała tak samo:) Letni polny widok z chabrami, pszenicą (żytem) i makami zawsze mnie miło nastrajał a czasami wręcz uspokajał, dlatego malując tą filiżankę wyciszenie 100% towe ;)


Filiżanka w chabry


Dobranoc

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze i zapraszam ponownie :)