poniedziałek, 14 lipca 2014

Stokrotka rosła polna :)

Witajcie !
Wczoraj z 4 razy zabierałam się do napisania posta, ale gdy tylko usiadłam przy kompie, przypominałam sobie, co muszę jeszcze zrobić na wczoraj! Także dzisiaj nadrabiam zaległości! Roztargniona jestem, że hej...
Ale teraz idę o zakład, że gdy słyszymy słowo "stokrotka" bądź sam jej kwiat od razu w uszach nabrzmiewa znana wszystkim piosenka "Stokrotka". Osobiście kojarzy mi się z wycieczkami szkolnymi czy wakacyjnymi koloniami, gdzie jako dzieci śpiewaliśmy przy ognisku, czy w autobusie :) Jakoś nigdy specjalnie nie uczyłam się słów, tylko zawsze jak się śpiewało, to gdzieś jakaś siła zewnętrzna sprawiała, że się umiało bez nauki (szkoda, że na studiach tak nie było...:) ). Najgłośniej śpiewało się refren " Stokrotka rosła polna", gdzie nawet chłopcy ośmielili się z Nami zaśpiewać.
Czemu dzisiaj o stokrotce...a no dlatego, że dzisiaj chcę przedstawić na kubku. Delikatne, białe stokrotki, ładnie się prezentują na ceglanym (pomarańczowym kubku). a i na niebieskim, które robiłam dla mamy: KLIK bądź dla innej osoby : KLIK Jest dostępny dlatego zapraszam zainteresowanych :)

Stokrotka rosła polna




Stokrotka rosła polna

Stokrotka rosła polna

Buziaki ! 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze i zapraszam ponownie :)