środa, 9 lipca 2014

Czerwone tulipany

Zapewne każda z Nas lubi te jakże piękne i bardzo dekoracyjne kwiaty jakimi są tulipany (ja lubię żółte)
Postanowiłam, więc zdjęcie przydomowych czerwonych tulipanów uwiecznić na tym oto kubku: 


Zaczynając dopiero swoją przygodę z blogiem zaznaczam, że nie umiem robić profesjonalnych zdjęć (widać odbijającą się lampę łeee...) Informuję także, że zdjęcie nie oddaje 100 % uroku moich malowideł. Zazdroszczę tym, którzy umieją ustawić światło, cień itp. bo ja kompletnie się na tym nie znam! Może kiedyś będę już na takim etapie fotografowania, że sama sobie będę zazdrościć.

Edytuję: Przesyłam zdjęcie robione przez profesjonalistę. Jest różnica prawda?


P.s Gapa ze mnie, bo zupełnie zapomniałam, że mam je w komputerze.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze i zapraszam ponownie :)